بلاگ

مدل جدید سراتو ۲۰۲۳

مدل جدید سراتو 2023
فهرست مطالب

کیا سراتو از ابتدای معرفی در ایران بوده است. این خودرو در بین ایرانیان محبوبیت خاص خودش را دارد. بعد از چند سال توقف واردات این خودرو به ایران، کیا سراتو ۲۰۲۳ بازهم وارد ایران شد. مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ چهارمین نسل از سدان کره‌ای و یک خودروی خانوادگی جمع و جور محسوب می‌شود. این خودرو ارتقا یافته نسل قبلی خود است. پیش بینی می‌شود کیا سراتو ۲۰۲۳ مانند سدان‌های قبلی از طرف ایرانیان با استقبال زیادی مواجه شود.

برای مشاهده
لنت ترمز سراتو سایپاجدید و قدیم در برندهای مختلف کلیک نمایید.

بررسی کیا سراتو ۲۰۲۳

کیا سراتو تقریبا دو دهه است که در بازار جهانی فعالیت دارد . اولین نسل این خودرو سال ۲۰۰۳ عرضه شد. از همان ابتدای ورود به بازار این خودرو در ایران محبوبیت زیادی را کسب کرد. نسل‌های بعدی یعنی ۲ و ۳ کیا سراتو نیز به همان میزان محبوبیت داشتند. سال ۲۰۱۷ واردات این ماشین به داخل ایران ممنوع شد. سال ۲۰۱۸ نسل ۴ این خودرو به بازار جهان عرضه شد. امسال نسخه جدیدی از نسل چهار این خودرو ارائه شد که با تصویب آیین نامه واردات خودرو، مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ امسال وارد بازار ایران می‌شود.
کیا سراتو ۲۰۲۳ از لحاظ فنی ارتقا یافته نسخه ی قبلی خود می‌باشد. کد اتاق نسل چهارم کیا سراتو «BD» است. کیا سراتو ۲۰۲۳ از نسل سدان‌ها می‌باشد که یک ماشین کوچک خانوادگی است. طراحی کیا سراتو ۲۰۲۳ به علت اسپرت بودن محبوبیت زیادی نزد جوانان دارد. علت این محبوبیت فقط بخاطر ظاهر زیبای آن نیست بلکه به خاطر مهندسی فنی و طراحی داخلی عالی آن نیز است.

 

 داخل کیا سراتو ۲۰۲۳

کیا سراتو ۲۰۲۳ دارای کابین کوچک و استاندارد است. داشبرد این ماشین ارتفاع و طول متوسطی دارد. این ماشین محیطی عالی برای رانندگی های روزانه برای شما فراهم می‌کند تا از رانندگی های خود لذت ببرید. در این طراحی جدید هیچ الگوی پیچیده و عجیب به کار نرفته است و شما به راحتی با آن کنار می‌آیید.
سقف خودرو ارتفاع مناسبی دارد اما افراد قد بلند ممکن است در قسمت عقب ماشین کمی به مشکل بر بخورند. فاصله بین دو محور کیا سراتور ۲۷۰۰ میلی‌متر است و این برای یک سدان کوچک رقم خوبی محسوب میشود.
کیا سراتور ۲۰۲۳ در فضای داخلی خود نمایشگر‌های مختلف دارد و این باعث شده تا چهره‌ای مدرن و شیک به خود بگیرد. در مدل فول آپشن کیا سراتور ۲۰۲۳ یک صفحه نمایش به عنوان سیستم مولتی مدیا و سرگمی با ابعاد ۱۰،۲۵ اینچی دارا است. یک صفحه نمایش دیگری نیز پشت فرمان و روبروی راننده در ابعداد ۱۰،۲۵ وجود دارد. اما در نسخه ی پایه کیا سراتو از صفحه نمایش‌های کوچک تری در ابعاد ۸ اینچی استفاده کرده‌اند؛ در پشت فرمان صفحه نمایش‌هایی با ابعداد ۲،۴ هستند.

مدل جدید سراتو 2023

 مشخصات فنی کیا سراتو ۲۰۲۳

این ماشین مجهز به توربوشارژر و پیشرانه تنفس طبیعی با توان عملکردی مناسب هست. این قابلیت ها مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ را برای انتخاب کردن در مقام بالایی قرار می‌دهد. در حال حاضر دو گزینه ممکن است برای پیشرانه تنفسی وجود داشته باشد.
اولین مورد آن یک پیشرانه با توان ۱۵۲ اسب بخار و ۲ لیتری و گزینه دیگر با توان ۱۲۶ اصل بخار و ۱.۶ لیتر است. گزینه اول بیشترین گشتاور آن ۱۹۲،گیربکس ۶ سرعته اوتوماتیک با نسخه ۱.۶ لیتری اتقال می‌دهد. گزینه دوم با بیشترین گشتاورد ۱۵۴ نیوتون با گیربکس ۶ سرعته اوتوماتیک نیرو را به چرخ های جلو انتقال می‌دهد. این دو نسخه تنها متفاوت در مصرف سوخت هستند. نسخه اول مسافت ۰-۱۰۰ را در ۱۲ ثانیه و گزینه دوم ۰-۱۰۰ را در ۱۰ ثانیه طی می‌کند.

طراحی کیا سراتو ۲۰۲۳

طراحی کیا سراتو ۲۰۲۳ به گونه‌ای است که ظاهری شبیه به نسل ۳ و ۲ این خودرو دارد. این امر باعث شده تا ظاهر کیا سراتو ۲۰۲۳ اسپرت به نظر بی‌آید. بر روی جلو پنجره، آرم کیا به زیبایی ثبت شده و در کنار جلو پنجره چراغ‌های روشنایی قرار گرفته است. در زیر سپر، چراغ های مه شکن قرار دارد. طراحی کیا سراتو بسیار ساده و زیبا هست. بر روی درب‌ها فرورفتگی‌هایی وجود دارد که به زیبایی این ماشین کمک کرده است. در کیا سراتو، چراغ‌های جدید به کار رفته شده را میبینیم که با نسل های قدیم فرق دارد.

مدل جدید سراتو 2023

 امکانات رفاهی کیا سراتو ۲۰۲۳

مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است که در ادامه اشاره می‌کنیم.
برخی از آن‌ها سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه حرکت بین خطوط جاده، سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز‌های چهار چرخ دیسکی با سیستم ترمز خودکار اضطراری هوشمند، سامانه هشدار خواب‌آلودگی راننده، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کیسه‌های هوای جلو جانبی و پرده‌ای سراسری را دارا هستند.
امکانات این ماشین به همینجا ختم نمی‌شود. با توجه به گفته‌های شرکت وارد کننده خودرو کیا سراتو ۲۰۲۳ از امکانات دیگیری همچون خاموش کردن از راه دور، دستیار جلوگیری از تصادف از عقب، رادار هشدار نقاط کور، رادیو ماهواره‌ای، نمایشگر لمسی ۲۵ اینچی مولتی مدیا با مسیریاب، صندلی‌های اسپرت، دی‌لایت و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی و نور بالای خودکار بهره می‌برد.

برای مشاهده
لوازم یدکی سراتو  کلیک نمایید.

سخن پایانی در مورد مدل جدید سراتو ۲۰۲۳

کیا سراتو یکی از ماشین های محبوب بین ایرانیان و جهانیان است. این خودرو از سال ۲۰۰۳ تا اکنون در بازار پرفروش بوده و هست. مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ را همه به دلیل اسپرت بودن می‌پسندند. این ماشین از طراحی ظاهری زیبایی بهره میبرد علاوه بر آن مهندسی داخلی زیبایی نیز دارد. طراحی فنی این خودرو باعث شده تا انتخاب خوبی برای خرید باشد. کیا سراتو ۲۰۲۳ یک ماشین سدان مناسب برای خانواده و رانندگی های روزانه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید